PENSAR ÉS TRIOMFAR
LA PUBLICITAT A TRAVÉS DE LA HISTÒRIA
VAT included
Description
El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments d e l'activitat publicitària serieninintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l'època. El gran mèrit dePensar éstriomfarés que l'autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el comple ment històric que fa més rigorós, atractiu i saborós l?àpat literari. Si hagués d'explicar el llibre diria: «Aquí trobaràs les claus per entendr...Status: Available for online purchase in 4-5 days
Availability
Buy it now and we will send it to you when we have stock. The charge to your account will be made only when the product is shipped.
DetailsEDITORIAL UOC
2016
238 Pages
Format: Rústica
ISBN: 9788491160335
Language: CATALÁNCategory: Advertising